Jacek Kall - Reklama - ebook


  • 18 lut, 2011

Opis materiału

Opis: 
Reklama Autor: Jacek Kall ISBN: 83-208-1403-0 Format: A5 Format pliku: PDF Niniejsza książka to wydanie drugie, zmienione i rozszerzone, popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Przedmiot: 
# brak danych #
Kierunek: 
Finanse i rachunkowość
Rodzaj materialu: 
Notatki
Wykładowca: 
# brak danych #



Nie posiadasz wystarczającej ilości punktów aby odblokować ten materiał.

Zdobądź więcej punktów. O systemie punktów przeczytasz tutaj.